Job 47 van 147


Report this listing

Solliciteren



IT Helpdeskmedewerker in de telecomsector


Functie

Als werknemer bij Orange maak je deel uit van een dynamisch en innoverend bedrijf dat voortdurend evolueert.
Werken bij Orange staat gelijk met ontwikkeling, mobiliteit en opportuniteiten.
Onze manier van werken is duidelijk: bij Orange is de informatie toegankelijk en al onze medewerkers zijn open en beschikbaar!


Jobomschrijving

Voor onze klant te Evere gaan wij op zoek naar een Technical Support Engineer. Een greep uit je takenpakket:

  • Je volgt en coördineert de oplossing van klantincidententen met betrekking tot de B2B producten, diensten, applicaties en netwerk
  • Je bent in staat om problemen in een minimum van tijd telefonisch of schriftelijk op te lossen
  • Voor elk probleem maak je een technische klantenimpactanalyse
  • Je bent het aanspreekpunt voor alle interne en externe partners
  • Je informeert klanten voortdurend over de stand van zaken
  • Je volgt alle SLA op streeft naar een korte MTTR (Mean Time To Repair)
  • Indien nodig organiseer je conferentiegesprekken om de verschillende belanghebbenden te coördineren en te synchroniseren

Jouw profiel

Jouw profiel:
  • Je kan goed prioriteiten stellen en werken met vaste processen
  • Je bent stressbestendig
  • Je hebt een goede algemene technische kennis in TCP/IP protocol, Fixed Access (IPVPN, Corporate Internet) en IP netwerk troubleshooting
  • Je bent klantgericht en communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels
  • Je bent in staat om de juiste methodes voor het oplossen van incidenten strikt toe te passen
  • Je bent flexibel in werkuren en shifts
  • Schoolverlaters worden aangemoedigd om te solliciteren!

Aanbod

Discover our offer!
  • Je werkt in een dynamische werkomgeving en krijgt de kans op voortdurende training
  • Je ontvangt een competitief salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques

Solliciteren